OceňováníZpět do menu
A Basic Guide for Valuing a Company
A Basic Guide for Valuing a Company
Autor: Wilbur M. Yegge | Vydavatel: John Wiley & Sons
Koupit tuto publikaci

V tomto aktualizovaném vydání jsou uvedeny nové informace týkající se ocenění začínající technologie a obchodů dot.com. Dále kniha upozorňuje na nejběžnější mýty při oceňování a na speciální sekci tzv. "Yegge´s rules". Kniha je doplněna o případové studie současných společností, vzory rozvah a výsledovky. Tato jasná, výstižná a celistvá kniha je v současné době stejně tak nepostradatelná, jako byla v době, kdy byla poprvé publikovaná.

Přidáno: 04.05.2007 ISBN: 0471150479 Stran: 304 Cena: £ 13,56 Jazyk: anglicky
Doporučujeme
Complete Guide to Options
Complete Guide to Options Pricing Formulas
Stran: 232
Cena: £ 34,99
Jazyk: anglicky
The world of options has moved beyond the simple Black-Schooles pricing model, making more types of options available. "The Complete Guide to Option Pricing Formulas" is the first reference manual on options pr
Pricing and Revenue Optimi
Pricing and Revenue Optimization
Stran: 368
Cena: £ 55,50
Jazyk: anglicky
This is the first comprehensive introduction to the concepts, theories, and applications of pricing and revenue optimization. From the initial success of "yield management" in the commercial airline industry do
Asset Pricing Theory and T
Asset Pricing Theory and Tests (International Library of Critical Writings in Financial Economics)
Stran: 1120
Cena: £ 280,00
Jazyk: anglicky
Asset pricing lies at the heart of financial economics, being not only the foundation of every other field in this subject area, but also having prime relevance for practical decision-making. For this two-volum
Vyhledávání
kniha     autor