V Knize "The Strategy and Tactics of Pricing: A Guide to Growing More Profitably" jsou podrobně popsány různé formy oceňování majetku včetně vhodných strategií oceňování, které ocení nejen studenti MBA, ale i manažeři finančních institucí. Publikace je doplněna řadou praktických příkladů.
Přidáno: 15.05.2007 | ISBN: 0131856774 | Stran: 368 | Cena: £ 45,59 | Jazyk: anglicky |
Biotechnology Valuation: A…
* The first book to provide a simple and practical means of valuing biotech companies * The book begins with a short history of the biotechnology industry; this is important as although it is about 30 year…
|
Selling the Intangible Com…
In Selling the Intangible Company, Thomas Metz helps entrepreneurs and venture capitalists to better understand the process of selling a company whose value is strategic. He addresses all the key issues surroun…
|
The Strategy and Tactics o…
V Knize "The Strategy and Tactics of Pricing: A Guide to Growing More Profitably" jsou podrobně popsány různé formy oceňování majetku včetně vhodných strategií oceňování, které ocení nejen stude…
|